inqbator.pl

Blog o biznesie, finansach i marketingu.

Lokalne pozycjonowanie stron
Marketing

Lokalne pozycjonowanie stron – rozwiązanie dla różnych branż

Istnieje kilka branż, w przypadku których skuteczne pozycjonowanie stron internetowych jest najskuteczniejszą lub nawet jedyną dostępną formą reklamy. Klient, który wpisuje nazwę interesującej go usługi, łatwo dociera do konkretnych treści strony, a tym samym Twojej oferty. Efekty pozycjonowania stron są zatem szybkie i precyzyjnie mierzalne. Przykładem może być pozycjonowanie stron prawniczych, agencji nieruchomości czy branży beauty. Dowiedz się więcej o tej metodzie.

1. Pozycjonowanie stron a lokalne SEO

2. Pozycjonowanie prawnika – szansa na promocję

3. Pozycjonowanie branży nieruchomości

4. Pozycjonowanie w branży beauty

Kancelarie prawne czy salony fryzjerskie to często małe firmy, dlatego warto powierzyć pozycjonowanie stron profesjonalistom. Dowiedz się więcej na: https://www.vd.pl/pozycjonowanie-stron/.

Pozycjonowanie stron a lokalne SEO

Dla każdego z wymienionych wyżej przedsiębiorców dobrym pomysłem jest lokalne pozycjonowanie strony, czyli pozycjonowanie stron www skupione na danym regionie lub mieście. Sam proces nie różni się od zanadto od działań, których wymaga szerokie pozycjonowanie strony internetowej, wymaga jednak odrobinę innego podejścia. Warto podkreślić, że koszt jest z reguły niższy niż przy promocji ogólnopolskich słów kluczowych. 

Pozycjonowanie prawnika – szansa na promocję

Kancelaria adwokackie, radcowskie i notarialne bardzo skorzystają na wynikach wyszukiwania zapewnianych przez pozycjonowanie. Prawnika nie dotyczą standardowe formy reklamy, ponieważ Zbiór Zasad Etyki Adwokackiej i Godności Zawodu wprowadzony przez Naczelną Radę Adwokacją wprowadził bezwzględny zakaz reklamowania usług w sieci. Właśnie dlatego tak wiele zdziałać może prowadzenie strony www z przydatnymi treściami, zoptymalizowanej przez słowa kluczowe i kwestie techniczne.

Pozycjonowanie branży nieruchomości

Szansą na pozyskanie potencjalnych klientów jest również pozycjonowanie branży nieruchomości, tym bardziej, że ludzie coraz częściej poszukują ofert nieruchomości w internecie. Warto zadbać o zasady pozycjonowania strony pod kątem rynku lokalnego, uwzględniając w tytułach na stronie internetowej słowa kluczowe. Przydatną funkcjonalnością jest także Google Moja Firma, linkowanie zewnętrzne i opinie klientów.

Pozycjonowanie w branży beauty

Wzrost konwersji zapewnia także prawidłowo skonstruowana strona internetowa salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego. Aby pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania Google, należy zadbać o prawidłowy dobór słów kluczowych, estetykę i intuicyjność, dzięki której potencjalni klienci szybko znajdą potrzebne informacje oraz wartościowe treści. W celu poprawienia widoczności strony warto zadbać również o zasób wartościowych linków.