Strona główna
Marketing
Tutaj jesteś

Reklama firmy w świecie online i offline – skuteczne sposoby

11 marca 2024 reklama

W obecnych czasach, gdy cyfryzacja i konkurencja na rynku rosną z dnia na dzień, przedsiębiorcy poszukują innowacyjnych i efektywnych metod, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Reklama w InPost to nowoczesne rozwiązanie, które może być kluczem do sukcesu Twojej firmy. Zapoznaj się z różnymi możliwościami promowania firmy, usług czy produktów, które oferuje InPost.

Reklama dla firm – propozycja b2b

Reklama firmy w ramach oferty InPost to różnorodne opcje promowania swoich produktów i usług:

  1. Banery na stronie inpost.pl lub w usłudze Manager Paczek – publikowanie banerów reklamowych na witrynie InPost podnosi rozpoznawalność marki wśród użytkowników strony. Opcja odpowiednia dla sektorów B2B i B2C.
  2. Oferty w newsletterze dla subskrybentów z bazy mailingowej InPost – możliwość wysyłania ofert w e-mailach marketingowych do obszernej grupy odbiorców z bazy InPost.
  3. Reklama w formie powiadomień PUSH – promowanie przez powiadomienia PUSH, które kierują użytkowników do wybranej aplikacji lub strony internetowej, angażuje odbiorców i podnosi zainteresowanie ofertą.
  4. Banery w aplikacji InPost Mobile – aplikacja używana przez miliony użytkowników pozwala na prezentowanie komunikatów szerokiej grupie odbiorców, docierając do potencjalnych klientów za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
  5. Próbki produktów – dystrybucja bezpłatnych próbek produktów za pomocą skrytek maszyn Paczkomat InPost, co umożliwia prezentację nowych produktów klientom i zwiększa zainteresowanie oraz sprzedaż.
  6. Paczkomat z okleiną reklamową – możliwość umieszczenia okleiny reklamowej na zewnętrznych powierzchniach maszyn Paczkomat pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, w tym klientów korzystających z usług InPost oraz przechodniów.
  7. Reklama wyświetlana na ekranach maszyn Paczkomat – stosowanie ekranów do prezentowania statycznych grafik reklamowych umożliwia dotarcie do milionów odbiorców, zwiększając rozpoznawalność marki i promując ofertę przedsiębiorców.

Współpracując z InPost w dziedzinie reklamy, przedsiębiorcy zyskują szansę na poszerzenie zasięgu swojej działalności, dotarcie do szerokiego grona odbiorców oraz prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych 24/7. Więcej informacji oraz dane kontaktowe można znaleźć na stronie InPost: inpost.pl/reklama.

baner reklama 1140x194

InPost: skuteczna reklama online dla Twojej firmy

InPost oferuje przedsiębiorcom szereg możliwości promowania swojej działalności, takich jak dostosowane banery na stronie, wpisy promocyjne w newsletterze czy banery i powiadomienia push w aplikacji InPost Mobile. Dzięki współpracy z doświadczonymi specjalistami w dziedzinie marketingu, reklama online z InPost pozwala zwiększyć zasięg i świadomość marki wśród szerokiej grupy odbiorców. Współpraca z InPost umożliwia przedsiębiorcom skuteczne prowadzenie działań marketingowych, które przyczyniają się do rozwoju ich firmy na różnych etapach świadomości produktu lub usługi.

Reklama display

Skuteczna reklama offline w przestrzeni miejskiej

Dzięki InPost, przedsiębiorcy mogą promować swoje produkty i usługi, wynajmując powierzchnię reklamową na automatach Paczkomat® oraz korzystając z innowacyjnego samplingu produktów. Takie działania sprzyjają kreacji wizerunku, utrwalaniu obrazu firmy w umysłach konsumentów oraz budowaniu trwałych relacji z klientami.

reklama paczkomat

Nawiązanie współpracy reklamowej z InPost

Aby rozpocząć współpracę marketingową z InPost, wystarczy odwiedzić stronę inpost.pl/reklama i wypełnić krótki formularz kontaktowy. InPost oferuje wszechstronne rozwiązania reklamowe dla firm z różnych branż, dostosowane do specyfiki działalności i grupy docelowej. Zespół specjalistów pomoże dobrać najbardziej efektywną formę kampanii, zarówno online, jak i wykorzystującej szeroki zasięg urządzeń Paczkomat. Skontaktuj się z InPost i zacznij promować swój biznes skutecznie!

Reklama z InPost – 3 istotne korzyści dla Twojej firmy

Współpraca z InPost w zakresie kampanii marketingowych przynosi kluczowe korzyści, takie jak:

  1. Zasięg i świadomość marki: Reklama z InPost umożliwia dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, zwiększając zasięg działalności firmy oraz potencjał pozyskania nowych klientów, jednocześnie budując świadomość marki.
  2. Specjalistyczne wsparcie i elastyczność: InPost oferuje pomoc doświadczonych specjalistów marketingu, którzy doradzą w wyborze optymalnej formy kampanii, dostosowanej do potrzeb firmy. Firma dostarcza zróżnicowane opcje reklamowe, dostosowane do specyfiki działalności oraz grupy docelowej.
  3. Zintegrowane kampanie i innowacje: InPost umożliwia łączenie działań online i offline, prowadząc zintegrowane kampanie reklamowe z wykorzystaniem automaty Paczkomat. Innowacyjny sampling produktowy pozwala na dystrybucję próbek za pomocą skrytek Paczkomat, docierając do potencjalnych klientów.

Materiał zewnętrzny

Kontener usługowy

Redakcja inqbator.pl

Zajmujemy się biznesem i szeroko pojętym marketingiem. Znajdziesz u nas wiele informacji dotyczących finansów, rozwoju firmy i reklamy.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Wynajem namiotów reklamowych – klucz do sukcesu Twojego eventu
kampania Google Ads
Jak prowadzić kampanię Google Ads

Jesteś zainteresowany reklamą?